sábado, 13 de diciembre de 2014

Des d'Ibi a la Torre de les Maçanes

Avui hem viscut una experiència difícil d'oblidar. A les 8 del matí ens reuníem Pastu, Marta, Sergio, Ramón, Toni, Pablo i Basseta, amb la intenció d'arribar fins a la Torre. Allí ens vindrien a arreplegar en automòbil per a anar-nos a menjar a Alcoleja i celebrar l'arribada de les festes de Nadal.

En la pujada pel camí de la Boquera hem tingut un temps ennuvolat i poc fred. Hem vist el sol en arribar al refugi, però hem seguit fins a quasi arribar a la carretera de pujada a la Carrasqueta. Al "Mas de San Ignacio", al costat d'uns aljubs antics i de la "Cava o Pou del Carrascó de d’Alt", hem esmorzat.

A continuació, hem creuat la carretera i ascendit per la pista fins al pou del Surdo, per a seguir per senda i camí a coronar la serra. Després ja ha sigut tot baixada fins a la Torre, on hem arribat passades les 13,30 hores.

Hem gaudit d'un menjar opípar a Alcoleja, amb la família, en un ambient molt agradable. La factura del restaurant ha contribuït al fet que aquest dia siga, com deia, inoblidable.

Us deixe el perfil de la ruta en Endomondo, una selecció de les meues fotos en Google+, un àlbum en Flickr per si algú vol afegir alguna, un mapa de Google Maps i la passada de diapositives habitual.