sábado, 26 de septiembre de 2015

Explorant la ruta des de La Serreta a Penella

En vista de que aquest dissabte no hi hauria caminada, vaig pensar a emprar la vesprada del divendres per a pujar a La Serreta i intentar arribar fins a la Venda Nadal camp (serra) a través. La pujada al poblat iber de La Serreta és una ruta molt assequible, una senda que no té pèrdua, amb un pendent llarg però assequible. Una vegada a dalt, les vistes són impressionants.

Tenint a la vista, al lluny, el Castell de Penella, em vaig aventurar a arribar fins a la carretera. El que al principi era senda i camí es va acabar desdibuixant i vaig haver de creuar un barranc alguna cosa complicat. Més tard, mirant la imagen del satèl·lit, crec que cap una altra alternativa més assequible.

Vaig visitar l'Ermita de Sant Tomás, el safareig que hi ha al costat i la gegantesca figuera de la qual a voltes us he parlat. Però no he posat fotos per a mantenir l'interès a visitar la zona. Com a anècdota us diré que la volta des de la Venda Nadal fins a on tenia apartat el cotxe la vaig fer en auto-stop.





No hay comentarios: