sábado, 12 de diciembre de 2015

Font dels Patos (12/12/2015)

La ruta d'avui ha sigut magnífica per moltes i variades raons. En primer lloc, hem fet quasi ple (Toni, Pastu, Pablo, Ramón i Basseta). En segon lloc, hem cobert de tiratge la ruta des d'Ibi fins a la Font dels Patos. En tercer lloc, en la destinació ens esperaven nostres estimades esposes per a menjar i celebrar el comiat abans de Nadal.

Ens hem concentrat a les 8 en l'Ajuntament i hem pujat pel Barranc dels Molins, en direcció al Serrallo. Hem esmorzat en el vessant de la Font Roja i, abans d'arribar al Santuari, ens hem desviat per a baixar per la senda del Barranc de l'Infern. Ha sigut una meravellosa experiència gaudir d'aquesta baixada entre la boira.

Després d'enllaçar amb la carretera que puja al Santuari, hem tornat a desviar-nos a l'esquerra per a descendir en direcció al paratge dels Canalons, en el Riu Polop. Després de creuar el llit, hem pres la senda que ascendeix per l'esquerra fins a arribar al Castell de Barxell, molt a prop ja del restaurant de la Font dels Patos.

Us deixe el mapa de la ruta en Wikiloc i una selecció de fotos en Flickr (originals) i en Google+ (retocades).