sábado, 4 de noviembre de 2017

Font Roja 4/11/2017

Durant la tardor hi ha una visita obligada: la Font Roja. L'abundant varietat d'espècies de fulla caduca provoca durant aquesta estació una variada gamma de colors grocs, ocres i rojos difícil de superar.

Hem eixit des d'Ibi a les 8 del matí, pujant pel Barranc dels Molins, seguint per la pista que puja a Foiaderetes i des d'allí fins al Serrallo (o Mas de Tetuán per als alcoians). Des d'allí hem seguit pujant per la ombría de la Teixereta fins a la base del Menejador, per a agafar la bonica senda que baixa fins al Santuari.

En arribar ens esperava Toni (que s'havia de reservar per a la mitja marató de matí a València), hem esmorzat convidats per l'avi Pastu i hem brindat per la salut de Mateo.

A la volta, quan érem a punt d'arribar a la zona de Santa María, ens ha enxampat una xicoteta borrasca i hem hagut de demanar ajuda a Sergio perquè ens arreplegara en la Venteta dels Cuernos.

Per un lamentable oblit, no disposava de la meua càmera i les fotos del camí d'anada són del mòbil. A la volta m'ha deixat Toni la seua càmera i es nota la diferència.

Us deixe un àlbum compartit en Google Fotos i a continuació el perfil de la ruta en Wikiloc.